Inköp

Gick en sväng på stan efter jobbet. Köpte två böcker och fick rabatt pga bokmässan!
På Massimo Dutti köpte jag en kofta som jag har kollat in läänge!
Vanlig kofta, v-ringad, lite lös stil. Den är en blandning av bomull och silke så den är supermysig!
Färgen är li annorlunda för att vara mig. Röd, inte klarröd utan lite mer åt det roströda hållet.
Jag gillar den, men det är ju tack och lov 30 dagars öppet köp så jag hinner väl vela x antal gånger innan dess...

Nu ska jag bläddra i Fredag samtidigt som jag kollar lite granna på Britneys Chaotic...

Kommentarer:
Postat av: Maja

Britney Spears var jobbigt tramsig och flamsig tycker jag, det va lite flängit när hon filmade så det blev lite påfrestande att titta på särskilt om man som jag såg hela 2 h =) Plus jag fattar inte vad hon ser i Kevin Federline, men ja kärleken är blind..=)

Postat av: Emmaria

Fattar inte heller vad hon ser i Kevin. HAn är inte snygg, verkar lite smådum (sorry..) och helt utan abitioner. Nej jag gillar honom inte. Tyckte allt bara var helt flamsigt, precis som du tyckte. Ingen hit!

2005-09-30 @ 20:13:35
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits