Fredag kväll

Jag är glad och allt känns toppen!
Har varit med mamma i affärer hela dagen. Bland annat en tur till IKEA, som var positiv för mig :-)
Sedan inhandlade jag även ett par stövlar. I en liten affär ute på vischan. Väldigt snygga, lite Frye känsla men ändå lite snyggare. Känns bra eftersom de är min stil.

J kom hit på eftermiddagen och hon gillar min lägenhet, det är roligt att hon gör det eftersom hon känns som en viktig person i mitt liv.
Jag hade självklart inte ändrat på något för att hon inte gillade det, men eftersom hennes åsikt är viktig för mig så känns det extra roligt att hon gillar min lägenhet!
J hade med sig en inflyttningspresent också! En ursnygg dörrmatta, den passar så himla bra!

Dagen har verkligen varit jättebra, ingen stress och måsten utan bara trevligt!
Jag gillar att umgås med min mamma, vi har en väldigt nära relation.

Snart ska jag ta på mig partystassen för en sväng på stan! Nice :-)
Kanske dags att hitta ett nytt span, ett ordentligt sådant!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits