Fejat och Donat

Nu har det blivit lite mer fixat i min lägenhet. Lampor är på vägg och i tak, hyllor hänger där de ska, spegel är uppsatt och hatthylla sitter ännu bättre fast!
Mams och paps kom med enorm energi, härligt att ha dem här! Jag gillar mina föräldrar och det är inte något jag skäms för!

Nu har jag betalt massa otrevliga räkningar :-( Men jag tänker ändå få shoppat något snarast!
Har funderat allt mer på det och jag tror att jag behöver en höstjacka! Jepp, det är som ett hål mellan den jacka jag köpte i våras och mina senhöst/tidig vinter ytterplagg.
Får väl bli något budget, men jag kan acceptera det bara jag är schysst klädd så!

Jag är ofantligt trött just nu. Fick ju veta hos läkaren i början av veckan att mitt blodvärde inte var som det skulle, så det är inte så konstigt att jag är trött... Får trösta mig med det, men jag använder det absolut inte som något svepskäl!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits