Ex

De senaste dagarna har jag tyckt att jag sett ett av mina ex överallt, detta gör mig lite orolig eftersom det oftast brukar hända strax innan vi på ett eller annat vis kommer i kontakt med varandra.
Det är som om mitt sjätte sinne säger till mig att vara uppmärksam för när som helst så kommer han att ploppa upp.
Varje gång det sker brukar han vända tillvaron upp och ner. Men han påverkar mig inte som han gjort andra gånger. För varje gång det händer så blir jag mindre påverkad av honom, men klart att gamla känslor (bra och dåliga) kommer tillbaka.
Jag tror, eller vet, att han har lite svårt att hantera att jag är starkare som person idag än då vi var ett par. Det stärker mig eftersom jag får en känsla av att vara i överläge. Åtminstone inte i underläge.

Tankarna virvlar i mitt huvud!

Kommentarer:
Postat av: auxrn xeilstwgp

bdlrf nskyaigec dqrz bwofl fmonldvw swbneo vwrnqf


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits