Emmy Awards

I natt var det Emmy Awards i USA. Massor med stjärnor var där.
Bättre kan du,
Charlize Theron.
Jennifer Garner visade att man kan vara snygg med en gravid mage. Heidi Klum hade en svepande klänning som jag antar ska dölja det som finns av hennes mage, men den funkar.
Halle Berry har valt en snygg färg på sin klänning som funkar men är lite småtrist.
Jag är nästan löjligt förtjust i klänningar som den Jennifer Love Hewitt har på sig.
Nicolette Sheridan och Harry Hamlin (?!), själv trodde jag att han hette Nicklas Söderblom.
Jesse Metcalfe får gärna komma och ta hand om min trädgård :-) Eva Longoria var snygg i orange klänning med en söt väska till.
Terri Hatcher har en mörkblå klänning, är lite tveksam men jag det lutar åt att jag gillar den. Men ser hon inte väldigt smal ut?
Snacka om att framhäva sina former, titta här på Sarah Chalke.
Rachel Bilson var söt, här i en galaklänning som inte är lika mycket vintage som hennes vanliga stil.
Mischa Barton gör succe i en sval aftonklänning, men det känns inte riktigt som hennes stil. Kelly Rowan, från O.C., piffar till sin röda klänning med guld accessoarer.
Ellen Pompeo har en söt grön chiffongklänning på sig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits