Ännu en sen kväll....

Nope nu får det bli SATC och sedan måste jag sova!
Imorgon är det dags för ljusbehandling nr 2, härligt att ha kommit igång!

Resten av dagen blir jobb x2 igen!
Först mitt dagjobb och på kvällen mitt extrajobb, får se hur länge jag kommer palla detta. MItt liv försvinner känns det som! Jag är ledig på förmiddagen men det är jag ju ensam om... Trist!
Fast jag gillar att det händer saker, jag tvingas att organisera mig och bli effektiv. Det är inte fel!
Känner mig lite dum bara, har haft svårt att träffa F, bekantingen från utlandet. Känns lite dumt men nu ka vi inte samtidigt och vad ska man göra då?! Well nästa vecka måste vi ses, det har vi sagt! Han är för go, skrev i ett sms att han verkligen såg fram emot att träffa mig igen. Undra omden bild jag har av honom fortfarande stämmer, jag lär väl få veta det snart!

Arriverderci.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits