Abstinens

Åhh, jag vill inte vara sjuk! Vill inte vara tråkig, men jag är så ofantligt trött!

Kom att tänka på en sak i min solstol, hur länge sedan var det inte som jag shoppade? Ordentligt!
Alldeles för länge sen!

Och nu flyttar jag så de flesta slantarna kommer ju knappast att hamna på en ny garderob. Problem!

(Nu spelas min favvolåt, James Blunt... :-) )

Äh, man kan ju köpa någon enkel top och ett par Cheap Monday (som jag planerat att köpa jättelänge) det blir något nytt men ändå inget mega hål i min plånbok.
Ska bara bli frisk först... Och flytta... men sen så! :-)

Kommentarer:
Postat av: sandra

hej. vilka affärer säljer Cheap Monday??
//S

2005-09-01 @ 16:44:14
Postat av: Emmaria

I Göteborg finns de på Week Days, där Stuk Denim låg tidigare. Vilken stad söker du?

Postat av: Jenny

Jag söker butiker som säljer cheap Monday i sthlm :/

2006-04-19 @ 12:34:16
Postat av: Emmaria

På Götgatan 21 och Olofsgatan 1 ska det finnas Weekdays butiker.

2006-04-19 @ 23:19:20
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits