Utpumpad

Tog i ordentligt idag. Kanske lite väl mycket för musklerna skakade lite liksom... När och varför gör de det egentligen? Hmm, kanske dags att börja läsa lite mer om träning... Fast nej då kommer jag bli alldeles för fokuserad på det och det är inte bra!

Jag ser definitivt inte ut som
Eva Longoria gör efter ett svettigt pass. Fast detta kanske är innan träningen... *hoppas*

Nu ska jag nog göra mig en tallrik gröt och en kopp te. Jepp jag dricker en del te, men hellre det än kaffe. Stressig mage pallar inte för mycket kaffe.
Vad härligt det ska bli när min kollega kommer tillbaka från semestern och jag kan jobba de ursprungliga timmar som jag ska göra! Detta tempot är bara för mycket för min lilla kropp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits