Trött

Nu är det kväll och jag tänkte sova. Imorgon är det dagen med stort K! =klippning!

Den här gången blir dte nog en ganska mild klippning. Vill egentligen inte ha så mycket kortare hår än jag hade sist jag klipptes och därför får dte blir topparna bara.
Det jag funderar över är ju luggpartiet... Hur ska det se ut?! Funderade lite på "Scarlett-luggen" (how lame am I?!) men jag vill inte se för snäll ut.
Eftersom jag har fall som gör håret mjukt får jag ändå till det där snälla när jag vill, eller måste...
Well, inte lång tid kvar, imorgon förmiddag är det dags :-)

Mår ganska så krassligt nu, får se hur jag mår imorgon... Annars blir det nog dessvärre ingen konferens för min del :-(
Usch varför blir jag alltid sjuk vid så illa valda tillfällen?! Så fort något skoj ska hända då kan man nästan räkna med att jag blir dålig. Hade det varit en grej här hemma hade jag kunnat kämpa på, men det är ändå torsdag till lördag. Fullt med aktiviteter, det när man är sjuk... Njae, ingen bra kombo!

Dags att sova! Sweet dreams. Och friska!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits