Träning

Tränade bort lite av det urusla humöret och fick möjlighet att lyfta min blick och mina tankar. Det behövdes verkligen!
Men dessvärre gjorde den inte så mycket åt min blekhet (eller jo, för stunden var jag ju lite mindre blek om man säger så), håret blev om möjligt plattare (men nu på grund av svett...) och längden hände väl egentligen inget med...

Alltid lika skoj på vagnen hem från träningen, ser ut som en fågelskrämma och vill helst av allt bara skrika till alla och ingen: Jag har varit och tränat!
Jag har ju en fobi mot att duscha på såna där ställen... Har suttit i sedan man gick i lågstadiet där duschandet efter gymnastiken gjordes till en lång jobbig process som innebar gräsliga duschmössor och grejer. Ojoj vad vi måste sett ut. Allt för att man inte skulle gå ut med blött hår efteråt. Att alla föräldrar, och lärare, orkar engagera sig.
Well, eftersom jag har fobi ska jag nu kasta mig in i duschen!
Ljuvligt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits