Träning, jobb o skola?!

Hemma igen efter en halvdag på jobbet och träning direkt på det. Känner mig pigg som sig bör efter ett träningspass, men snart kommer den där sköna tröttheten.
18534-747

Går och har lite småångest inför morgondagen.
Egentligen ska min dag se ut ungefär såhär:
Jobba förmiddagen, åka till skolan (som ligger i en stad cirka 50min bort), tillbaka till stan igen och jobba hela kvällen. Vilket då skulle innebärar att jag återser mitt hem igen vid halv tio.
Att vara borta från åtta till halv tio på kvällen känns inte bra. Jag har dessutom ingen egentlige tid till att äta, men en sådan dag måste jag äta ordentligt för att orka!
Usch, får ringa och söka lite stöd och tips från mams. Hon brukar kunna hälpa mig att se saker på ett annat sätt. Men det lutar åt att ringa kvällsjobbet. Det är ju roligt, men jag tror att jag måste tänka efter ordentligt och verkligen göra det som är logiskt och som kan leda till bäst i framtiden.
Skolan är ju inget jag kan prioriera bort och mitt dagjobb tror jag kan hjälpa mig i framtiden.
Kvällsjobbet har jag varit på tillräckligt länge för att kunna ha det som en bra mert ändå.

Nu blir det en välbehövlig dusch!
OCh så måste jag äta, doktorns order att äta ordentligt speciellt efter träning!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits