På språng

Nu är jag på väg ut genom dörren, tänkte springa in i ett par affärer för att leta present till farmor innan jobbet. Dessutom har jag inte ätit så jag tänkte köpa något...
Känner mig härligt utvilad idag, ljuvligt. Hoppas bara att jag har tillräckligt med ork att hantera vissa irriterande människor på jobbet. P blir nästan bara värre för varje dag och S, jag henne börjar jag irritera mig på också. Hon ifrågasätter att jag gör mitt jobb på rätt sätt. Hela sommaren gjorde jag vissa av dem uppgifterna och det var ingen som klagade då. Inte ens för att  någon klagar nu, hon vill bara påpeka saker. Hon är en såndär som ska vet allt. Dessutom så frågar hon mi varje halvtimma om någon ringt henne. Men då skulle jag ju säga det!!! Argh...

Idag kommer de berätta vem som få rlitteraturpriset. Som många andra tycker jag att en person som skriver mycket och läs av många borde vinna, inte någon som vinner bara för att kritiker gillar det. Har aldrig gillat det där. Allt konstigt/speciellt gillas av kritikerna och då ska man uppskatta den konstformen. Jag gillar inte sånt, oftast åtminstone. Visst alla gillar vi olika saker, men jag vet många som läser de kritikerrosade böckerna och ser de filmerna bara för att de fått kritiken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits