Outfit 25/10

Denna gråmulna tisdag då regnet öser är jag bekvämt och lite "sportigt" klädd.

- mörka Levi's
- vitt Cherry Tee
- vit Lacoste Piké (den är så kort därav Cherry Tee'n)
- nougatfärgad v-ringad tröja H&M
- ljusblå sneakers Wrangler
- röd/vit/blå Henry Lloyd (mot regnet)

Bekvämt, helt okej klädsel. På jobbet är flera på konferens att ingen bryr sig.. Inte för att de gör det annars.
Behöver rycka upp mig! Men på morgonen känner jag mig lite seg och så vill jag bara ta på mig bekväma kläder... Det är väl inget fel på klädseln, men jag känner mig inte tillräckligt snygg.
Fast det har mest att göra med att mina snyggare byxor är för stora över rumpan. Det är svårt att gå upp där när jag tappat kilona. Försöker träna rumpan mycket för att bygga muskler, men det verkar inte hända så mycket... Nog dags att boka instruktör för att få ett träningsprogram!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits