Naglar, studier och tv

Nu har jag äntligen målat mina naglar. Har inte haft ro att sätta mig ner för att måla med en ordentlig färg. När jag använder mitt Forte Strong från L'Oréal krävs ingen precision.
18534-721

Men när det gäller ett nagellack med mer färg så syns alla misstag och felmålningar. Men jag tog ett djupt andetag och kastade mig in i målandet. Det blev riktigt bra och jag är nöjd!
18534-720
Annars har kvällen gått åt till studerande, det har gått sådär först, men nu känns det okej.
Oj, nu är nog reklamen slut förresten. Jag kollar lite på Tuxedo på kanal 5. Torsdagar är verkligen kass tv-kväll. Tittade lite granna på "du är vad du äter", men jag klarar inte av sådant.
Jag vet att det låter knäppt, men jag mår så dåligt av att se någon som är relativt stor trycka i sig mat som inte är bra. För något år sedan hade jag ruskiga problem med det. Och det värsta är att jag för över det till mig själv och är rädd att andra ska se på mig och tänka vad jag tänker då jag ser en överviktig person äta något onyttigt.

Nej, nu får jag kasta mig tillbaka in i filmen, om det inte hänt för mycket redan...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits