Midweek

Onsdagen är här. Idag var jag uppe relativt tidigt för ljusbehandling och sedan gick jag till optikern. Ser bara lite sämre än tidigare, hon tyckte inte jag var tvungen att köpa nya glasögon. Men eftersom jag provade en del schyssta bågar då jag väntade så tror jag faktiskt att det ska bli nya glasögon ändå!
Hittade ett par snygg i matt silver från Miu Miu, de var ganska kantiga och lite roliga i skalmen också. Ja, de var väldigt intressanta, möjligtvis lite stora, får fråga om de finns i en mindre storlek.

Jag blir bara tröttare för varje morgon, måste se till att sova bättre! Brukar vara mitt nyårslöfte, eller alltid-löfte snarare!

Nu ska jag koka pasta för att äta lunch. Sedan blir det bara att göra sig i ordning och åka till jobbet.

Kommentarer:
Postat av: karin

Varför får du ljusbehandling?

2005-10-26 @ 15:15:41
Postat av: Emmaria

Jag har lite problem med huden under vinterhalvåret och fr ljusbehandling för att huden, och jag, ska må bättre :-)
Det tar mycket tid och energi, men det fungerar så jag är tacksam.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits