MåndagKväll

Är egentligen inte trött utan bara sådär seg som man blir en måndag kväll då man kastats tillbaka in i jobbvärlden.
Blev ingen träning ikväll, jag orkade helt enketl inte när jag väl kommti innanför dörrarna och börjat läsa min bok igen.
Den tar nog slut snart, det är verkligen inget vettigt på tv nuförtiden. Förutom onsdagar då allt går samtidigt!

Tog med två skvallertidningar idag, förra veckans, men alltid kan man fördriva en liten stund.
Funderar på att fixa något att äta, frågan är bara vad... Gröt kanske, eller té och en smörgås.


By the way, snart kommer jag få en inneboende, en trevlig sådan som kallas Diskmaskin i vanliga människors munar! Trevligt trevligt blir det, fast jag ser nästan diskandet som lite terapi, men om det står en alldeles ensam diskmaskin utan ett hem så är det självklart att jag öppnar min dörr! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits