Lördag!

Sov till elva idag! Helt underbart att faktiskt kunna göra det :-)
Skulle egentligen varit på en grej i skolan nu på morgonen men jag hade inte haft möjlighet att förbereda mig som jag önskat att det kändes onödigt.
Istället fick jag sova och det behövde jag!

Nu ska jag på mindre än en halvtimma klä på  mig, fixa till min frisyr (som nu står åt alla håll) och äta frukost. Sedan ska jag rusa till bilen, en böter på en vecka räcker! Tänkte åka till lite affärer som jag gillar men inte kommer till utan bilen. Sedan vet jag itne vad som händer. Känner mig ganska lugn, inte så stressad alls och det behöver jag.
Det är lite synd att jag gör så myket under veckan, för när helgen kommer ås behöver jag sova, ta det lugnt och stressa ner. Plus plugga...
Mitt sociala liv är verkligen så roligt som det låter... :-(
Men det känns hela tiden som detta bara är något mellanläge och att det blir bättre.. Fast ska det bli det så tror jag att jag måste göra något åt det själv, ingen annan kommer ju göra det.
Funderar på att sluta p mitt kvällsjobb, men det är ju kul! Åhhh... jag vet verkligen inte!

Nu blir det frukost! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits