Lördag

Jag vaknade för två timmar sedan men har fortfarande inte gjort något vettigt. Känner mig bättre idag, men känns svullet i körtlarna i nacken, halsen känns också märklig... Jag har inga mandlar, opererade bort dem för några år sedan. Men jag har faktiskt haft tre halsflussar sedan dess ändå. Tre på tre år utan mandlar, men det sitter inte i mandlarna.. Konstigt ändå, jag tog ju bort dem för att slippa halsflussarna!

Anyhow, idag är det lördag, har inte en susning om vad jag ska göra. Orkar väl inte direkt så mycket. Borde plugga men jag tror inte att jag orkar det ännu. Tyvärr! Eller ja, det är ju lite dubbelt, men jag behöver ju...

Funderar på att baka lite! Bullar, muffins och bröd skulle jag vilja göra. Kanske kan göra två av tre åtminstone?!
Tål att funderas på!

Kommentarer:
Postat av: Julia

Om du ska baka så besök definitivt chokladsajten.se och tasteline.se! =)

Postat av: Emmaria

Tack för tipset! Ska genast besöka de sajterna. Chokladsajten, mmm... bara namnet! :-)

2005-10-22 @ 13:04:37
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Bego

Det kanske var hjärnan de opererade bort den gången?

Grattis till Sveriges i särklass tråkigaste och torrasye blogg.

2005-10-23 @ 11:17:34
Postat av: Emmaria

Ja man vet ju aldrig, men jag har trots det tillräckligt med förnuft för att inte ta vid mig av det du skriver. Alla tycker vi olika!

2005-10-23 @ 11:28:26
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits