Lördag kväll

Igår hade jag riktigt trevlig med min sweetie A.
Självklart var jag sen, dessa vagnar är jobbiga saker, de går ju jämnt och blir därmed helt omöjliga att passa tiden till, det kommer ju alltid en till...

Efter en sväng på McD, så var det dags att visa våra enorma kvaliteter. Eller inte!
Vi gick och spelad biljard. Jag tror inte jag någonsin har varit så dålig!!

Fast den där första gången jag spelade biljard med Em i Italien, då var jag nog sämre. På hela den tiden som vi spelade så hann två killar spela tre gånger, gå och dricka en öl och sedan spela en fjärde gång. Jepp, det var ganska pinsamt!

Men det var kul ändå, biljard gillar jag alltid!
 
Efter det gick vi på bio, såg en riktigt kul film:
Tjenare Kungen. Den handlade om 80-talet. Med gräsliga kläder, kul musik och märkliga relationer.
Helt klart rolig film! Rekomenderas.

Det bästa var att jag och A inte bråkade om filmval och sedan även gillade den båda två! Något väldigt ovanligt som jag inte vet om det har hänt tidigare...

Sedan fck jag springa till vagnen och var jättepigg när jag kom hem. Det är faktiskt rätt trist att komma hem till en tom lägenhet, men det är väl bara att vänja sig antar jag!
Inatt var förresten första lördagsnatten som jag sov här. Innan har jag sovit på en massa andra ställen*, men aldrig en lördagsnatt i min lägenhet.

*okej, det kanske lät märkligt, men jag menade inte så som det kanske lät... jag har bara inte sovit här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits