Klippning

Hurra vad härligt!

Idag bokade jag tid för klippning. Hade kunnat komma redan imorgon men det finns ingen tid för det... Ska ju jobba!
Men nästa vecka blir det dags! Åh vad härligt.

Den här gången kommer det ju inte bli så drastiskt, men jag vill klippa lite till på längden, jämfört med sist. Skulle gärna vilja ha något som liknar Nicole Richie. Just nu har jag typ den frisyren, men på utväxt!

Fasen också att jag klippte luggen själv häromdagen... Hur snabbt kan luggen växa på tio dagar? Inte så mycket som jag skulle önska... Jaja, det löser sig nog.

Kommentarer:
Postat av: Milla

Hm. Jag har också Nicole Richie frisyr på utväxt och tycker hennes frisyr är störtskön. När jag klippte mig som jag gjorde hade jag långt hår. Nu ska jag klippa mig igen. Vågar jag klippa mig som hon igen? det är lite kort. Tycker du att jag ska satsa på det?

2005-10-11 @ 17:47:39
Postat av: Emmaria

Jag tycker du kan satsa på det igen. Frisyren är ruskigt snygg. Det viktigaste ä ju att du trivs i den, skulle det bli lite kort växer det ut igen. (hjälp, vilken kommentar, det vill man ju inte höra...)
Men seriöst, det är ju mer kvinnliga frisyrer nu och den frisyren syns på flera kändisar.
A och O är att det känns bekvämt för dig för känner man sig snygg så ser man snygg ut!

Ska ju själv satsa på den frisyren, så jag kanske är lite partisk :-)
Go for it Milla!

Postat av: Milla

Japp jag gjorde som du sa och klippte mig. Det blev suveränt, inte så himla mycket skillnad men jag trivdes ju så bra med frisyren redan innan!

2005-10-15 @ 14:50:14
Postat av: Emmaria

Det låter ju jättebra! Vad härligt att du blev nöjd med frisyren :-)

Själv är jag i valet och kvalet över hur mycket kortare mitt hår kan bli.. Så svårt!

2005-10-15 @ 18:55:56
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: ryshmw vqycg

aurkip dpqrcb halfud xejmfiwg rwqdj uilbshdfw heoqky

2007-01-01 @ 01:39:20
URL: http://www.pvscold.mauqnwp.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits