Insikt

Måste dessvärre inse fakta, som det är nu så är jag inte nöjd med mitt hår!
Luggen blev alldeles knäpp. Ansiktet känns som en boll till den här längden. Nej jag känner mig lika ful som Britney var då hon klippte av sig sitt hår.

Men eftersom jag försöker att leva på hoppet försöker jag intala mig själv att det är för att jag är sjuk. Jag orkar inte se glad och trevlig ut, ögonen är enorma Bambi-ögon vilket gör att jag ser jätteung ut.

Nej, får jag friskna till bara, måla mig lite och ha lite schyssta kldäer på mig så hoppas jag det blir snyggt.
Men i dagsläget får frisyren två tummar ner!

Klädseln är inte mycket att hurra över, men idag ser den ut såhär:

- duvblå Lacoste-piké
- rosa munkjacka (heter det så fortfarande?)
- rosa mysbyxor
- nya strumpor som jag gillar och därför berättar om: svarta i tunn bomull med duvblå ränder! Så snygga!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits