Housewife!

I'm such a little housewife!

Eller njae, men ibland så låtsas jag.
Idag har det blivit turbobakning, helt otroligt att jag ens står på benen eftersom jag är såå slut!

Skickade ett MMS till K med bild på både muffins och bulle. Texten löd: Levande bevis, jag är en housewife!
Han brukar nämligen reta mig för att vara ganska opysslig i hemmet. Och då menar han framförallt köket. När vi varit tillsammans har det alltid varit han som ståt för matlagandet. Något som han inte klagar över, men han njuter av att retas med mig!
Får väl se vad svaret blir... :-)

Men själv så föredrar jag när en kille lagar mat till mig. Jag gillar det helt enkelt. Har faktiskt nästan bara träffat killar som varit duktiga på att laga mat. Eller åtminstone gärna gjort det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits