Höst

Idag är det höst!
Temperaturen har inte sjunkit något drastiskt men man känner i luften att hösten är här. Bara att inse fakta för en sommar-älskare som mig.

Igår fikade jag med M och F, riktigt trevligt. Sedan hämtade K mig och så åkte vi hem till mig och hyrde en film. Ett mysigt avslut på en full vecka. Somnade på soffan i famnen på K.
Men jag känner att det är bäst att inte träffa honom snart igen. Orolig för mina känslor.
På förmiddagen idag åkte K hem och lämnade mig med en hel del funderingar.

Idag har jag varit på famors kalas. Det var riktigt trevligt. Satt mest och pratade med farfar, han är så underbar! Kul att se vissa av kusinerna också, en har jag inte sett på fem år, sedan farmor fyllde jämnt senast.

Ikväll blir det antagligen ganska lugnt, är fortfarande hos mams och paps. Min bror är också här så dagen är full av familjen. Mysigt.
Tror att jag stannar här, ska försöka att sy gardiner imorgon!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits