Frisören och sjuk

Försov mig imorse till frisören. Men det var lugnt. Jag hann!
Allt gick bra, men det blev inte någon direkt enorm skillnad. Tog topparna och så fick hon fixa till min lugg. Den hade jag ju gett mig på med saxen och senast blev det sådär....
Hon klippte upp det lite, sist så gjorde hon inte det eftersom jag haft väldigt uppklippt innan och velat låta det växa ut. Så nu tog hon lite bara och det var skönt. Håret lyfter sig lite då och dessutom får jag ett snyggare fall.
På det stora hela är jag väldigt nöjd :-)

Men så var det ju hälsan också...
Mådde inte alls bra idag så det blev inget jobbande. Och därmed inte heller någon konferens i Tyskland :-(
Känns som jag alltid blir sjuk då det ska hända något annat. Surt!
Fast jag kan inte göra något, hade inte pallat att åka bort och sedan vara aktiv hela tiden.
Men lite synd tycker jag nog om mig ändå! Aldrig skoj att vara sjuk.

Kommentarer:
Postat av: xnit wehrx

hgmwtrlq blin dcwophnz uwfen wdksj lqinxr lkoh


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits