Fredagen är slut

Snart är det mer natt än det redan är. Sängen börjar kännas lockande, men jag är inte så trött faktiskt... Dessa långa sovstunder jag ägnat mig åt på dagtid det senaste känns verkligen inte healthy. Fast å andra sidan är jag ju sjuk!

Har ingen aning om vad jag ska göra i helgen... Känns märkligt men ändå lite skönt. Kanske behöver ta igen mig lite. Sedan jag flyttade känns det som att allt gått i ett.

Ganska oväntad utröstning på Idol ikväll tycker jag. Eller äh, jag har ingen favorit direkt. Fattar bara inte varför han Sebastian är så hypad. Såå bra är han inte. Ikväll var han bara en copy-cat av Ola Salo, en dålig sådan.
Håller jag på någon får det bli Agnes, hon är tjej, sjunger bra och har härlig utstrålning .

Nu ska jag försöka sova tror jag....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits