Fredag :-)

Vaknade helt slut, ville verkligen inte gå upp. Hade alla möjliga tankar om ursäkter på varför jag skulle fortsätta sova, men till sist så tvingade jag upp mig!
Det var inte kul, men jag åt frukost och kastade mig ut genom dörren.
Sedan fick jag världens språngmarsch på väg till vagnen. Visste ju vilken vagn jag var tvungen att hinna med och självklart så stod den på hållplatsen innan när jag var en bit bort. Så det var bara att springa.... Kände mig lagom fräsch och go' sedan, men jag hann åtminstone :-)

Det är helt underbart väder idag! Blå himmel, sol och varmt! Anade att det skulle bli varmt idag så istället för yllekappa blev det dunväst!

Nu sitter alla de andra i möte, utan jag förstås... Så trist! De ska "briefa" mig sedan, men allvarligt, det kommer ju inte hända liksom! Det är bara sådant man säger...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits