Flirt

Jag har kommit på mig själv med att flörta med killar åt både höger och vänster. Det måste vara solen och den känsla som jag har i kroppen, nästan som om det var vår.
Men det gör väl inget. Jag flirtar mer för att vara trevlig. Det är ju inte som att jag kastar mig om halsen på varenda kille i närheten. Snarare tvärtom.
Det är mitt problem, jag kan flörta, men sen... Det blir helt blankt och jag blir alldeles fånig!

Har nästan glömt av min bok, Dumpa honom - han vill faktiskt inte ha dig. Kanske kan jag lära mig något och lätt sortera ut de hopplösa fallen.
Fast det kanske kunde tas som att jag har ett helt hov av killar utanför porten och längre från sanningen kan vi nog inte komma. Men tips är alltid bra att lära sig och ta åt sig.

Anyhow, jag tror jag fortsätter med mitt flörtande! Förgyller vardagen lite :-)

Kommentarer:
Postat av: MyyZz

"jag kan flörta, men sen... Det blir helt blankt och jag blir alldeles fånig"

Ååååå hur väl känner inte jag igen det där.... finns det nån kurs man kan gå? :-)

Flirten är en väldigt trevlig krydda i livet.

/MyyZz

Postat av: Emmaria

Om du hittar kursen så hänger jag med! :-)
VIsst är det trevligt att krydda til tillvaron, det är ju, oftast, ganska oskyldigt...

2005-10-12 @ 12:02:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits