Fika

I förra veckan snackade jag med en kompis som jag itne haft kontakt med på jättelänge. Vi var ju kompisar, men inte de som tog kontakt med varandra om ni fattar... Utan hängde med hela gänget och hade superkul då, men vi sågs inte bara han och jag.
Förra veckan snackade vi lite om vads om hänt i våra liv och sedan föreslår han en fika. Till saken hör att detta kommer precis efter att vi fastställt status, attached/unattached.
Jag tror egentligen inte att det är något annat än en helt vanlig fika, men J trodde att det kunde vara något annat.
Hänvisar till ett tidigare inlägg.
Men hur vet jag att det är en dejt?
Alltså det är säkert inte en dejt, nä jag kan inte se honom på det viset riktigt. Det är som med X, där blev jag alldeles osäker för att jag tänker att han spelar i en annan league än mig. Men det är ju superfånigt och jag ska genast sluta tänka så!
Well, jag lär märka vad det är när väl fikan äger rum!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits