Energi?!

Vaknar och känner mig kraftlös.... Inget kul alls, jag behöver energi!
Idag måste jag plugga en hel del och dessutom jobba däremellan.

Igår var ingen bra dag på jobbet. Att jag dessutom hade världens magont gjorde inte saken bättre...
Känner bara att jag inte får någon respons på det jag gör. Det är så mycket som jag börjar med och sedan slutför någon annan sakerna utan att berätta det för mig. Eller så går de över huvudet på mig.
Gillar inte det..

Dessutom är det ganska jobbigt att de hela tiden utgår ifrån att jag kan vissa saker som de har jobbat med alltid. Men jag har ingen möjlighet att förstå det då jag bara varit där i runt fem månader.
Det är ingen som satt sig ner och berättat allt för mig.

Men jag fick ur mig det mesta igår då jag pratade med mams i telefon och ska försöka att hantera det annorlunda. Som att inte låta P:s knäppa kommentarer och jobbiga sätt att irritera mig. Lättare sagt än gjort kanske, men jag måste för annars lär det blir outhärdligt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits