Blaha...

Hänvisar till tidigare inlägg, humöret är fortfarande samma!

Sitter på jobbet, har just sorterat posten, massvis var det!
Trevligt eftersom jag fick en DV, senaste numret har Budgetmode verkar det som. Bra priser tackar min plånbok för, bara det är snyggt så!
Norska Elle kom också, en del nytt brukar det stå. Gillar vissa norska tidningar, de är rätt kul. Någon skoj finns det även från Danmark...

Ska träna direkt efter jobbet, åh vad jag inte känner för det. Ta av alla kläder, på med tighta träningsgrejer, svettas och plågas i ett rum fullt med likasinnade, fast antagligen mer taggade...

Åh jag är bäst på att prata ner saker idag!

Sitter och äter på ett prov från Malaco. Gott & Blandat har visst kommit med en ny variant, Creemy. Helt okej, men skulle knappast gå och köpa en påse!
De svarta var godast, de röda blev lite väl sötsliskiga....

Back to work! Jippi..........

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits