Avril

18534-592
Det
står att detta ska vara Avril Lavigne, sångerskan ni vet.
Men, kan man verkligen tro det? Och Oj! om det verkligen är hon.
Den Avril man är van att se har superplatt rakt långt hår, oftast väldigt hängiga byxor, något enkelt linne och lite street-aktiga accessoarer. (Jag erkänner, street är väl inte riktigt min grej, därav det bristfälliga ordförrådet...)  
Kul om det är hon, men frågan är ju vad som har fått henne att byta stil!

I'm confused!


http://www.gettyimages.com/editorial

Kommentarer:
Postat av: Julia

Vilken skillnad! På munnen kan man ju ana att det är Avril iaf..

2005-10-19 @ 15:21:03
Postat av: Sara

jovisst är det Avril men oj vilket stilbyte!
Till det bättre tycker jag! kul!

2005-10-19 @ 15:52:11
Postat av: Emmaria

Jag tycker också att stilen är till det bättre. Men det var ju ändå "hennes" stil innan som gjorde henne till den hon är/var.

Så ni tror det är Avril, jag tycker det delvis och precis som du Julia tycker jag det syns på hennes mun!

Postat av: Malin

Oj så mycket sötare hon blev

2005-10-19 @ 19:09:19
URL: http://palin.blogsome.com
Postat av: Emmaria

Ja det tycker jag också.
Men hon var ju ändå sig själv innan och det tycker jag är synd om hon förlorar i sin nya stil.. Fast kan hon hitta en identitet i detta mer söta så fine med mig. Jag gillar den här stilen mycket bättre :-)

2005-10-19 @ 23:21:55
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Rebecka

Ja det är Avril.Hon själv säger att hon har förendrats, att alla gör det specielt i tonåren.Ja menar hon e ju 21 nu.Men hennes förra stil va så mkt grymmare..men älskar henne nu me!!Hon har ju blivit mer å mer tjejigare med åren.

2005-11-19 @ 20:13:52
Postat av: Emmaria

Rebecka: som en mer tjejig tjej själv så föredrar jag hennes nya stil, blev bara ganska förvånad när jag såg den här bilden. Glömmer ibland att det är klart att kändisarna också ändrar stil, det finns väl ingen som ser likadan ut vid 14 år som vid 21?! De är nog ganska lätträknade åtminstone.

2005-11-20 @ 14:05:47
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: ghbnhb

hao n e ju faan bäst!!!!!!!!!!...fattar ingen det eller hon och kelly clarksson

2006-02-22 @ 15:30:54
Postat av: ghbnhb

hao n e ju faan bäst!!!!!!!!!!...fattar ingen det eller hon och kelly clarksson

2006-02-22 @ 15:30:59
Postat av: Elin

men herregud, varför orkar ni sitta och kommentera avril lavignes kläder?? Hon är ju världens jobbigaste lilla varelse...

2007-03-23 @ 10:54:58
Postat av: Matilda

Nä hon är ju punkare, eller var. har försämrats avsevärt tycker jag. Visst det är fint men inte hon liksom. Fast hon hade ännu bättre stil när hon va sjutton. Kolla in hennes videor på youtube, dom är asgrymma.
hej från mej ^^
O

2007-04-14 @ 20:54:23
URL: http://rainbowchan.blogg.se
Postat av: z

sjukt tråkig stil. gillade inte hennes förra heller, men hon hade gärna fått förändras lite roligare.

2007-04-25 @ 15:01:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits