Änne en gång

Börjar känna mig som en bandspelar som gått sönder och fastnat....

Detta är ju inte sant!!
Vet inte hur många kvällar jag bestämt mig för att lägga mig tidigt, men så vaknar jag till på kvällen och då har jag svårt att gå och lägga mig...

Nu är riset till morgondagens lax-lunch fixat. 
Jag kom på mitt i kokandet att det är torsdag imorgon vilket innebär eftermiddagsjobbande... Alltså behöver jag inte fixa maten dagen innan.
Men nu behöver jag inte göra det imorgon ändå...

Guten nacht, Good night, God natt, Buona notte!


(kan bara dessa fyra språken...men vill gärna fylla på mina språkförråd! Spanska eller franska kanske?!)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

buenos noche

2005-10-27 @ 08:38:42
Postat av: Emmaria

Gracias :-)

Postat av: Anonym

Bon nuit

2005-10-27 @ 11:13:55
Postat av: Emmaria

Merci

2005-10-27 @ 11:22:42
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: valeria

vill inte vara petig men det heter buenas noches. :)

2005-10-27 @ 22:31:54
Postat av: Emmaria

på spanska menar du? Ja här lär man sig saker hela tiden... Tell me more :-)

2005-10-27 @ 22:37:17
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits