A casa

Så var jag hemma igen. Det är helt sjukt att jag inte är trött! Visst är jag seg, men det är ju en annan sak!
Har varit på jobb i tolv timmar och det är ju inte någonstans där jag bara suttit i ett hörn. Utan hela tiden prata, ringa, maila och skriva.
Det är skönt att jag inte är trött, blir nästan lite stolt över mig själv :-)

Just nu sitter jag och väntar på att Desperate Housives ska ta slut eftersom jag kom hem nästan halvvägs in det och videon står på inspelning.

Vad ljuvligt väder det är! Inget kan få mig på så bra humör som blå himmel och sol!
Energin sprudlar och det mesta känns lätt. Jag blir alldeles pirrig i kroppen, behöver inte vara kär bara solen skiner :-) Nejdå, kärlek är viktigt och att träffa en trevlig kille skulle inte vara dumt alls.

K kan dessvärre inte räknas till detta eftersom historian är för lång och besvärlig, men vi beter oss lite småförälskat då vi ses och umgås, det är däför det inte får ske för ofta. Farligt farligt, men härligt härligt!
Kanske kommer han hit till helgen, men hallå tredje helgen i rad! Det bådar inte gott. I längden alltså!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits