Vuxenpoäng

Ojoj vilka vuxenpoäng jag fick med posten idag.
Den dagstidning jag prenumererar på hade skickat mig ett kort som ger rabatter i stan. Mest kulturella saker som konserter, bio, teater, operan, konserthuset osv. Det där är ett såddant där kort som mina föräldrar haft typ alltid, men att jag skulle ha ett i min ägo... Det har känts väldigt avlägset.

Började dagen med att bli stucken i armen, hade inte så bra blodvärde men jag ska ha telefontid med doktorn nästa vecka och då kommer den riktiga domen...

Var själv på jobbet någon timma innan en kom tillbaka, en kille som bara är ett par år äldre än mig. Vi hade rätt kul i några timmar. Snackade och diskuterade saker. Antagligen kommer vi att jobba mer ihop efter nyår, vore kul att få en mer tydlig inriktning på mina uppgifter!

Nu ska jag kolla upp om jag kan gå och sola om en stund, min hud börjar redan krångla efter bara en och en halv vecka utan ljusbehandling. Det sista jag behöver är att få tillbaka hela alltet ordentligt igen.
Dessutom är det ganska skötn att få lite ljus och värme på sig när vädret utanför fönstret är allt annat än uppiggande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits