Vaknar till liv

Gårdagkvällen blev inte som jag tänkt mig, men det var riktigt kul!
Först var några kompisar här, fikade, kollade lägenheten och snackade lite. Väldigt trevligt!
De gick relativt tidigt, vid elva-tolv kanske... Då la jag mig på soffan i myskläder och slappade. OCh vad händer inte då om att telefonen ringer...
Blev utdragen på stan av några andra kompisar, blev en riktigt kul kväll som slutade med att jag inte vågade gå hem i mörkret och sov hos en kompis. GIck sedan hem tidigt på morgonen, sov vidare och har nu försökt att komma till liv ett tag här...

Dagen har nästan försvunnit känns det som, jag hade ju tänkt åka en sväng till stan... Det blir det nog inte riktigt, har faktiskt inga planer, får se vad som sker!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits