TopShop

Var inne på TopShops hemsida och hittade lite saker jag gärna skulle ha i min garderob.
18534-891

Pennkjolen känns mer rätt än någonsin och den här var lite roligare en en helt enkel svart, som jag redan har en... Den röda kappan är ursöt, ska se om jag hittar någon söt kappa i färg i Köpenhamn!
Den blå koftan i mitten är jättesnygg, undra om inte det var den Ebba har bloggat om?!
Leggings är riktigt snyggt, kommer nog blogga lite mer om det senare har jag tänkt...
Shortsen har jag tänkt köpa, har bara en sak jag funderar över: vad har man för strumpor till mörkblåa shorts?
Linnet är ett sovlinne, det borde väl kunna duga för eventuella sängkamrater (om de inte föredrar utan något alls vill säga ;) ). Toffeln är söt och mysig, trr nog att något liknande kommer hamn i min ägo snart!

Bilder från TopShop.

Kommentarer:
Postat av: Emma

Tror absolut att det var den som Ebba bloggade om, för jag tänkte precis samma sak när jag såg bilden! Skulle vilja ha den ljusgråblå tröjan med knyt bredvid, får nog bli så att jag får ta mig till Göteborg och storshoppa lite :)

Postat av: Emmaria

Det var nog det eftersom du också kände det, reagerade inte först men när jag tittade på bilderna igen så kom jag på det där med Ebba...
Den grå är riktigt söt, har inte sett den i affären, men det är så mycket fint att jag kan gå omkring på TopShop hur länge som helst!
Ja dte får du göra, här finns en hel del trevligt, om inte annat är det alltid kul att se några nya affärer.

2005-11-16 @ 20:57:50
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits