Shorts

När jag var på H&M i fredags hittade jag ett par shorts, svarta eller mörkt grå med ljusare gråa streck i tyget. Lite kortare än de shortsen jag har innan.
Köpte dem inte då eftersom jag tänkte kolla efter shorts i Köpenhamn. De enda jag hittade där var i helt fel storlek så det blev inget, men idag gick jag på shortsen igen och slog till. 249:- är inte så mycket för ett snyggt plagg som dels funkar nu under vintern med strumpor till och sedan under våren/sommaren utan något och matchat med ballerinas eller sandaler. Känns som en hit.
De är väldigt lika Ebbas på den bilden hon har på sin blogg, men de jag köpte har diskretare ränder och utan bandet i hällorna.

Kommentarer:
Postat av: yxmanf iloxdspq

bohf tfwgkpolr utiaeywkd etsqwujz uvkb dywvo dnxgmhy


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits