Så det kan bli...

Var på ljusbehandling, sista gången som sagt. Bara läkarbesöket kvar så slipper jag detta ett tag. *hoppas*
Ruskigt seg idag! Men det är ju måndag... I eftermiddag blir det instruktörspass på gymmet så jag måste åka tidigare till jobbet. Är så ruskigt optimistisk ibland!

På väg från vagnen hamnade jag mitt i en filminspelning. Var lite orolig att de skulle skrika på mig eftersom jag hamnade mitt i alltihop, men jag överlevde.
Undra vad det var för film.

I helgen såg jag Som man bäddar får man ligga - svensk film som utspelar sig här i stan. Det jobbiga är att jag hela tiden försöker förstå var de är någonstans i filmer från stan...
MInns en film jag såg i en stad på östkusten med kära J, vi satt hela filmen igenom och diskuterade var någonstans de befann sig, den var nämligen också från stan. Men eftersom ingen annan verkade gilla den heller så blev de inte sura på oss.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits