På vägen hem...

Så det blev träning. Tvekade och velade in i det sista. Till och med när jag stod i hissen på väg hemifrån så tyckte jag att jag fortfarande kunde ändra mig. Vel-emmaria!!
Men jag hade ju bestämt mig, och ville faktiskt träna! Nu känns det skönt, blev lite dragande i maskinerna, lite flås och svett. Inte lika effektivt som ett pass, men vad gör man?! Jag gillar att variera mig. Får ta ett pass i nästa vecka.

På vägen hem på vagnen gick det på en kille som var såå min stil. Han hade på sig jeans, enkel stickad grå tröja under en blå kavaj.Runt halsen hade han en randig smal halsduk. Brunt hår, bruna ögon.. Om jag ändå hade varit lite snyggare (jag kom ju just från träningen...) och lite modigare! Men lite trevligt ögongodis skadar inte, någonsin! :-)
18534-861
clasos.com


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Heter du Emmaria på riktigt? =o, konstigt namn i så fall

2005-11-12 @ 19:18:54
Postat av: Anna

Tycker det låter rätt bra, men antog att hon heter det i mellannamn?

Postat av: Emmaria

: nope det är inte mitt riktiga namn, men jag använder det som mitt namn här :-)

Anna: tack, men det är en kombination av mina namn... så du har lite rätt:-)

2005-11-13 @ 11:25:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits