ointressant

Försök att inte gäspa, eller scrolla helt enkelt bara neråt för lite skojigare ämnen...


Idag har jag varit helt slut! Har sovit inte mindre än tre gånger, mellan en halvtimma och fyrtiofem minuter vardera. Det är väldigt oroande för att vara mig! Ska ta blodprover på torsdag så jag hoppas de kan visa något relevant. Inte bra det här alls.
Spelar ingen roll hur jag försöker peppa upp mig... Men men, snart blir det nog bra igen!
Det är så mycket annat som påverkar mig även om jag försöker att inte låta det göra det.
Paps ska opereras för en sak i december, väntar på prover för en annan sak som ingen vet varför han har och nu befarar det värsta... (Åtminstone gör nog jag det...) Mams har det inte heller världsbäst nu.
Mormor mår inte så bra efter att hon ramlade och ja det finns mer....
18534-942
"To be touched by the hands of an angel"
Det är nästan så att jag önskar att det kunde hända, ibland är det bara för mycket!


Tisdagar är verkligen sega tv-mässigt! Vid åtta är det ingenting, nu går ju inte DW lägre, så jag får väl ge det där Grey's Anatomy (eller var det Gray's?!)

bild från asos.com

Kommentarer:
Postat av: elin

hoppas allt blir bättre med tiden! inte alls kul att läsa om såna saker, man blir så nedstämd! :( hoppas du klarar dig och att dina nära och kära blir bättre! :)

Postat av: Emmaria

Tack det hoppas jag också! Nej det är inte så kul att leva med heller... Ibland känns det skönt att få det ur sig, men nu blev det nästan värre att se det svart på rosa ;) eftersom det blev så mycket verkligare!
Men jag lovar att inte deppa ner mig totalt och istället vara som jag brukar här :)

2005-11-22 @ 21:47:32
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Julia

usch, så jobbigt. jag skall också ta blodprover, imorgon. har lågt blodvärde (vad det nu innebär?). ta hand om dig!

2005-11-22 @ 21:57:03
URL: http://juliie.blogg.se
Postat av: Emmaria

Lågt blodvärde har jag också, är faktiskt en av anledningarna till att jag också ska ta blodprover. Det är egentligen väldigt vanligt, men jag har haft det alldeles för många år utan direkt orsak...
Hoppas det går bra för dig imorgon! :)

2005-11-22 @ 22:01:41
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emma

Inte kul när tråkiga saker händer :/
Men man får försöka peppa sig med att tänka att efter regn, kommer alltid sol. Även om det är en klyscha, så stämmer det ju :)
Hoppas det ordnar sig till det bästa!

2005-11-22 @ 22:27:11
URL: http://obey.blogg.se
Postat av: Angelica

Lite ledsamt att läsa.... hoppas allt löser sig till det bästa.... sköt om dig

2005-11-22 @ 22:28:38
URL: http://www.blondieangel.blogg.se
Postat av: Emmaria

Emma och Angelica: Tack. Jag hoppas att det löser sig tll det bästa och att försöka se solen efter regnet är det sättet som jag använder för att orka med större delen av min vardag. Men vissa dagar är det lite extra grått.
När jag skrev mitt inlägg kändes det väldigt jobbigt men nu har jag tittat på tv och försökt att tänka positivt så det känns bättre.

2005-11-22 @ 23:11:24
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits