nyduschad

Hemma efter träningen och sitter här nyduschad. Huden börjar skrika efter lotion så jag ska strax dra över något lager! :) Jobbigt men underbart härligt efteråt.

Har ännu inte ätit efter träningen och orden fårn min doktor klingar i huvudet "du måste äta efter träningen". Jag ska. Men måste bara smörja mig, och skölja ur håret en gång till. (hade i inpackning, men den gick inte ut helt...)

Nej, nu skriker alla mina sinnen och jag får lyssna på både huvudet, huden och allmän känslan. Lotion och gröt får det bli! Med lite glögg efteråt, oslagbar kombination?! Haha, glögg passar allt! Jag är helt galen, har redan sörplat i mig en och en halv flaska, själv! Paps blev lite fundersam och frågade försiktigt om det var vinglögg jag drack. Han verkade lite lugnare efter att jag försäkrat att min favorit är saftglöggen från livsmedelsaffären!

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

haha... jag skrev i min blogg om hur skönt det är efter att man har tränat...

Ha det bra!

2005-11-28 @ 21:05:19
Postat av: mamselamsen

Jag undrar vad min pappa skulle tänka, om han visste att jag druckit upp en hel pava Starkvinsglögg sen igår.

Postat av: Emmaria

Fredeik, visst är det härligt efter att man tränat. Nyduschad och grann!

mamselamsen: haha... ja man vet ju aldrig ;)

2005-11-28 @ 22:21:52
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits