N.R i N.Y.

Nicole Richie gjorde New York.
Dels signerade hon sin bok på Virgin Mega Store. Pappa
Lionel var där och supportade sin dotter.
18534-849

Hon var även på MTV TRL. Gillar absolut hennes stil här, men jag har en synpunkt! Visa magen känns väldigt off faktiskt. Jag har gått och blivit gammal, gillar inte alls när det blir stora glipor mellan tröja och byxor. Det ser faktiskt mindre klätt ut och kan många gånger dra ner stilen.
Men håret är suveränt! I like!
18534-850

bilder från Gettyimages

Kommentarer:
Postat av: Karoline

Vad smal hon har blivit, lilla Nicole!

Postat av: Karoline

Föresten, såg nu att jag och Nicole har liknande kläder på oss! ;o) Sitter här med svart väst, linne och ett guld/antikt armband lite längre upp på armen.

2005-11-11 @ 19:50:47
URL: http://thatshot.blogg.se
Postat av: Julia

nej, nu har hon blivit ALLDELES för smal. hela hon ser död ut i ansiktet, även om hon ler.

2005-11-11 @ 20:05:15
URL: http://juliie.blogg.se
Postat av: Anna

jag tycker hon ser söt ut, gillar verkligen den här stilen, och det var dösnyggt med det svarta breda diademet till

2005-11-12 @ 00:07:37
Postat av: Emmaria

Karoline: ja verkligen.
Vilken grym smak du har :-)

Julia: jag håller med dig, man ser att hon inte mår bra eftersom hennes leende inte når henne ögon. Så synd!

Anna: gillar också den här stilen, det svarta hårbandet var ursnyggt!

2005-11-12 @ 11:45:57
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Lady Like

Men jag gillar sådana glip, eller i alla fall där dom passar och det passade där. Nicole är i och för sig för smal för att leva men jag tycker att hennes lilla mage förtjänar lite luft.

2006-01-03 @ 23:23:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits