Nicole hos Leno

Spelade som sagt in avsnittet där Nicole var hos Jay Leno. Det gick igår kväll men jag spelade in reprisen, videon låter så jobbigt...

Vad tyckte jag då:
Var inte särskilt imponerad. Hennes klänning var fin, men hon såg så himla liten och tanig ut. Hennes kropp ser ut som en trettonårings. Kanske hemskt att säga, jag har själv fått höra det, men det är inte alltid roligt att höra sanningen...
Sedan måste jag säga att det är så fånigt att det absolut inte är en självbiografi utan en novell*. (*på engelska, minns inte direkt översättning...typ skönlitterär..) Efter lite snack så kunde hon erkänna att huvudpersonen delvis var baserad på hennes liv.
Hon verkade inte alls vilja skoja, som han brukar göra med sina gäster, utan hon svarade ganska kort eller också så förstod hon inte...
Jag har haft en helt annan bild av Nicole sedan Simple Life, då var hon riktigt galen men nu, nu är hon ganska plain. Hört talas om lagom? :-)
18534-913

Alltså jag gillar ju Nicole, men det var faktiskt så jag kände det.


Kommentarer:
Postat av: Sasha

Roman :)

Postat av: Emmaria

just det ja, kunde inte hitta ordet..

2005-11-17 @ 22:15:21
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Gabrielle

Har inte sett den här intervjun men jag fick precis samma intryck av Paris Hilton när hon var hos David Letterman. Allt blev bara pinsamt och hon upplevdes som uppenbart korkad. Okej, de är modeikoner men frågan är om det beror på att de har känslan eller för att de är rika. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att vem som helst med fet cash i fickan kan bli modeikon. Vem har fått för sig att de väljer kläder själv liksom.. Ha det fint och tack för en underhållande blogg!

2005-11-18 @ 11:13:29
URL: http://gabrielle.blogg.se/
Postat av: anita

kollade här om dagen på Late Show med David Letterman och då var Jennifer Aniston gäst, kanske sett? Men som sagt, Åh Jennifer är en skön tjej det. Verkligen, gillar hennes stil på hur hon tar en konversation. Hennes hår är bara underbart. Synd att jag missade Nicole nu då :( men antagligen var det väl inte så stor att missa eller? Jag lyssnar i alla fall på ditt omdömme :P Bara en grej till, vad tycker du om Cameron Diaz? Som jag vill säga såg jag henne också på henne, USCH vilken bimbo hon är enligt mig, men då var hon gäst hon Oprah! Men har du sett henne sådär förrutom bilder? :P

2005-11-18 @ 11:54:14
URL: http://aannii.blogg.se
Postat av: Emmaria

Gabrielle: Jag tror inte de är modeikoner för att de har någon egen känsla för kläder och stil. Stil går inte att köpas för pengar, om det inte är så att man använder pengarna till en stylist förstås!
Jag tycker nog itne att massa pengar på fickan garanterar en snygg stil, men jag förstår hur du tänker.
Tack för din komplimang :)


anita: jag såg lite av jennifer, först kom jag inte hiåg men nu när jag tänker efter så gjorde jag det. Jennifer är en härlig tjej! Med snyggt hår :)
Nej jag tycker inte att du missade något direkt då Nicole var hos Leno... :)

Cameron Diaz.. Njae, jag är inte så förtjust i henne, hon har ett sätt som jag tycker är lite jobbigt. Hon kan vara bra på film, men privat käns hon sådär. Visst gör hon massa bra jobb för miljön osv, men nä.
Såg kort då hon var hos Oprah, hjälp säger jag bara. Hon är över 30 år men känns så mycket yngre!
Har läst på flera ställen att hon började skrika/säga till fotograferna för att hon tyckte de tog för mycket bilder under promotion turnén för "In her shoes"..

2005-11-18 @ 22:15:48
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Bromside

Hejsan, jag bara undrar i Simple life 1 avsnitt fyra, har Paris Hilton en gul vit rutig klänning och gula pumps, klänningen har vita typ puffärmar och rosa siden band, lite korsett liknande, Nicole säger till henne att ta på något annat,jag kan säga att det finns inte EN ENDA bild som har den klänningen, vart vem har gjort den, HJÄLP,,,Nån som vet?
Mvh
Bromside

2007-05-13 @ 00:14:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits