Möte, grått, lunch

Det är lite smågrått ute, sådär som det är på hösten i november. Men tack och lov är temperaturen inte som vanligt. Åh vad jag gillar det här. MEN om det skulle vara så att det leder till kallare vinter eller sämre sommar, då vill jag hellre ha en ordentlig vanlig höst!

Hela morgonen har gått åt till möte. Tyckte det var sådär, det var så mycket han inte kunde svara på och mycket som fortfarande inte är klart.
Men eftersom den perosnen som sitter närmast som ansvarig aldrig informerar tyckte jag det var bra med lite information. Kommer nog aldrig förstå hur sånt där fungerar. Vet en sak och det är att jag skulle ge mer infomation till mina medarbetar om jag var chef och hade uppgifter.
Han som var här blev förvånad över att vi inte visste mer och det säger ganska mycket!

På lunchen idag ska jag träffa en kompis, ska bli trevligt!

Just det ja, har gått och tänkt länge på ett par skor som jag var säker på låg i klädkammaren hemma hos mams och paps, tji fick jag! Sist jag rensade bland mina skor var jag tvungen att skära ner lite på antalet och just de skorna fick lida! Sååå störande! Det var nämligen ett par i modellen jodphurs. (Stavas det så?!)
Tydligen fick jag inte ha mer än 30 par skor och då fick några slaktas...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits