mörkt

Klockan är halv fem och det är nästan mörkt. Usch, gillar verkligen inte den här årstiden.

Har gjort två fynd hemma i mams garderob. Ett svart brett skärp som hon köpte på 60-70-talet, tänkte ha det utanpå min svarta kappa, riktigt snyggt!
Sedan hittade jag en svart skinnväska mams köpt på marknad i Italien. Älskade redan då och har varit lite avis på den. Nu fick jag den, på långlån... Går att få ner ett A4-block, men kanske inget jag kommer göra varje dag...
Den är enkel med rem som är tillräckligt lång för att ha snett över axeln, precis vad jag var ute efter! Istället för att vara rakt kantig så är det där hålet är snett. Ehh, alltså tre sidor är raka medan den fjärde är sned.
Svårt att förklara, ska försöka ta kort, men snyggt tycker jag att det är!

Snart kommer käre bror hit till mams och paps för middag. Trevligt och mysigt!
Hoppas han vill köra mig hem också :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits