Me: a stalker

Att jag gillar Jessica SImpson är väl ingen nyhet. Här kommer lite bilder på henne:
18534-905
18534-90318534-902

Hon är urtypen för att visa hur snyggt det är med ett baslinne, tröja/kofta och jeans med stövlar. Looking good!
Hennes
ring är snygg, glittrar, men är ändå lagom i storlek. Förstår faktiskt inte varför så många i Hollywood har så stora stenar, det är ju ganska opraktiskt...
18534-904

Jag läste någonstans att hon skulle ha ätit upp sig som följd av alla skriverier och, påstådda, problem i äktenskapet. Men om det är sant så tror jag inte att hon skulle påverkas negativt av det. Den här bilden visar hur Jessica såg ut då hon tränade som bäst inför Dukes of Hazzard.

Bilder från sweetkisses

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Jag älskar oxå Jessica Simpson.... jag tycker alla är så elaka mot henne hela tiden.... fast jag tycker hon är helt bäst!

Postat av: emmaria

Du har så rätt så rätt. Tycker hon är helskön!
Go Jessica! :)

2005-11-17 @ 11:22:29
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits