Jessica x2

På den vänstra bilden har hon på sig den ursnygga koftan från Vince. Hittade den på Shopbop i somras och det var kärlek vid första ögonkastet! (Som kortis ska jag inte ha sådana koftoor, men som med så mycket annat, drömma går ju!)
Den högra bilden är från ett photoshoot för Teen People. Hon ser väldigt söt och snäll ut, passande för Teen People!
18534-86718534-866
Hur mycket jag än försöker så faller jag nog snarare under söt och snäll än snygg och cool. Men det är positvt och det är väl det som räknas... :-)


Kommentarer:
Postat av: Elin

Men Jessica e ju också kort! 160 cm...

Postat av: Emmaria

Ja det är hon ju, men hon kanske tycker hon passar i den. Själv känner jag mig mini-liten i långa koftor!

2005-11-14 @ 19:17:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits