Jeans

Jag är på jakt efter ett par jeans i modellen loose upptil och tightare nertill. Har någon tips på var jag hittar liknande byxor till ett rimligt pris?!? Förslag mottages med största tacksamhet :)

Jag var på H&M och provade deras &denim, men de storlekarna är nog för stora för alla mindre storlekar var slut. Hittade efter lååång tid ett par i rätt storlek men blev riktigt besviken i provrummet där jag upptäckte att modellen var helt fel!
Åhh....

Den typen av byxor kan jag inte ha på mig på jobbet, men det kan vara skönt att ha ett par byxor off-duty som är helt annat än det jag tar på mig på jobbet.
Så störande att jag aldrig hittar det jag letar efter. Innan jag ville ha sådan byxor hittade jag massvis med olika varianter, men nu minns jag ju självklart inte var...


Kommentarer:
Postat av: Michaela

Acne gör ett par i både ljus och mörk jeansfärg som är stora upptill och tajta stuprör i vaderna, s.k "morotsmodellen" för 1400:-. Jag har ett par och jag kan säga att de är verkligen värda pengarna!

Postat av: Emmaria

Tack för tipset! Ska kolla imorgon då jag ska ut på stan efter jobbet. Som många andra befarar jag...

2005-11-24 @ 21:52:26
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: dzoem ylmpzoa

qvjxf mproqb xzfepsg ujavkgm lyijnemrp olkvtmgcx dazsxkeu

2006-12-31 @ 20:29:58
URL: http://www.butnycf.cfuhav.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits