i like

Här är två bilder från Asos som visar två trender jag gillar, eller nästan tre faktiskt.
Den vänstra bilden visar shorts med strumpor under, något jag använder själv och tycker är snyggt! Modellen har ju mönstrade strumpor, jag gillar det absolut, men när jag provade ett par själv så känner jag mig inte snygg. Så det får jag nog vänja mig vid...
Dessutom bär modellen en kortärmad blus, snyggt, feminint och lättburet!

Den högra bilden visar ett mode som jag inte tror att någon missat. Nämligen kofta med skärp i midjan. Ursnyggt och det piffar upp den tristaste vardags-outfit.
18534-991
bilder från asos.com


Kommentarer:
Postat av: Julia

love skärp över koftan! =)

Postat av: mamselamsen

Ärligt.... tycker du verkligen det till vänster är snyggt? Modernt OK... men fult!

2005-11-27 @ 21:12:59
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: Emmaria

Julia: Jepp, that's a keeper! :)

mamsekansen: handen på hjärtat, i början gillade jag det inte. Men nu gör jag det faktiskt, belive it or not... Fast jag brukar oftast ha tjocka stumpor till mina shorts vilket jag ändå föredrar till vardags.

2005-11-27 @ 21:19:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits