Hurra

Jag ska åka till Köpenhamn till helgen! Yey!
Så länge som jag velat åka, nu har jag pengar, vilja att shoppa och möjlighet att göra det!
Tänkte se om jag hittade en julklapp till bror min. Ska för första gången spana in herravdelningen på Zara. Schysst pris och snyggt, om det motsvarar damavdelningen vill säga.

Självklart blir det en låång sväng för min del på Zara. Jag kan vara därinne i upp till två timmar. Eftersom jag har den kroppsstorleken som jag har är det ett paradis för mig på Zara.
Tänk att ta på sig byxor som passar, skjortor, koftor, toppar och så vidare!

Sedan blir det en sväng till Bodum, lite köksgrejer kanske?!
Systrene Greene blir det alltid. Köpte flera söta skålar i glas där när jag var i Köpenhamn i våras med mams.
Åker alltid en gång på våren och en gång på hösten, ibland så blir det till och med en sväng på sommaren. Jag älskar Köpenhamn!

I somras var jag i Spanien och besökte självklart Zara, men är lite sur på mig själv för dte var många bra grejer som jag inte köpte. Dumt!
Bland annat hittade mams ett par ursnygga shorts till mig, som jag tyckte var onödiga att köpa!
Onödiga, har ni hört något så dumt?!

Men men, chans att göra bot på alla dumma saker från tidigare. Bara att slipa shoppingtänderna och fundera på vad jag ska/borde/behöver köpa! Oh, sweet joy!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits